Informatii despre Livrare

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ÎMI PLACE TABLOUL DUPĂ PRIMIREA ACESTUIA?

Picturile achiziţionate la distanţă cu o firmă de curierat se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Returnarea picturilor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. În cazul în care picturile primite sunt în stare perfectă şi conform descrierilor prezentate pe site atunci suma înapoiată nu vă include cheltuielile de transport implicate în returnarea comenzii.

Nu se acceptă pentru returnare picturi care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc. 

– TABLOURILE SUNT ÎNRĂMATE?

Nu. Rama trebuie să fie de obicei în concordanţă cu pictura dar şi cu design-ul dvs interior. De aceea am ales că picturile existente în această galerie să fie expediate neînrămate urmând ca dvs să decideţi asupra ramei care se potriveşte cel mai bine cu pictura sau dacă avem o ramă disponibilă care se potriveşte tabloului într-un mod deosebit vă vom comunica.

– TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU TRANSPORT?

Da. Transportul va fi plătit de dumneavoastră. Coletul va fi livrat prin poşta rapidă Fan Courier şi veţi plăti valoarea tabloului plus valoarea transportului doar în momentul livrării acestuia la adresa specificata. Preţul este aproximativ 50 lei. Dacă doriţi să plătiţi înainte prin internet banking sau virament bancar transportul va fi maxim 25 lei pentru că nu se vor plăti taxele de ramburs către firmă de curierat. Pentru alte modalităţi de plată şi comunicarea contului bancar vă rog să contactaţi direct, sau folosiţi formularul pentru contact.

– AVEŢI POSIBILITATEA SĂ TRIMITEŢI TABLOURILE ÎN STRĂINĂTATE?

Suntem pregătiţi să expediem tablourile oriunde în străinătate, în cadrul Uniunii Europene, în Statele Unite sau în orice colţ al lumii. Pentru mai multe informaţii despre transport vă rugăm să ne contactaţi la telefonic sau folosiţi formularul de pe pagina Contact.

– AM POSIBILITATEA SĂ IAU LEGĂTURA DIRECT CU PICTORUL PENTRU EVENTUALE ÎNTREBĂRI SAU COMENZI?

Bineînţeles, puteţi contacta direct folosind formularul pentru mesaje.